Kahta Meslek Yüksekokulu’nda Gençlik Haftası etkinliği düzenlendi

ADIYAMAN (PERRE) - Sibel TURAN- Kahta Meslek Yüksek Okulu'nda Gençlik Haftası kapsamında çeşitli etkinlikler düzenlendi.

GÜNCEL - 14-05-2026 12:58

Kahta Meslek Yüksekokulu’nda Gençlik Haftası etkinliği düzenlendi

Kaymakam Muhammed Üsame Soysal, Kahta Meslek Yüksek Okulu Müdürü Prof. Dr. Mehmet İnan ve ilgili kurum amirleri ile birlikte Gençlik Haftası kapsamında Kahta Meslek Yüksekokulu'nda düzenlenen etkinliklere katılarak üniversite öğrencileriyle bir araya geldi.

Program kapsamında gerçekleştirilen çeşitli etkinliklerde gençlerle bir araya gelen Kaymakam Soysal, üniversite öğrencileriyle sohbet ederek başarılar diledi. Düzenlenen yarışmalarda derece elde eden öğrencilere ödüllerini takdim etti.

Soysal daha sonra, gençlerin sosyal, kültürel ve akademik alanlardaki gelişimlerinin önemine dikkat çekerek emeği geçenlere teşekkür etti.

Kaynak : PERRE

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Yumaklı kırsal yatırımlar için yeni destek paketini açıkladı

Bakan Yumaklı kırsal yatırımlar için yeni destek paketini açıkladı

03-06-2026 - GÜNCEL

Gazeteci ve televizyon programcısı Reha Muhtar hayatını kaybetti

Gazeteci ve televizyon programcısı Reha Muhtar hayatını kaybetti

03-06-2026 - GÜNCEL