Çevre Kirliliğine Karşı Gemlik'te Zabıtanın Etkin Mücadelesi

Gemlik Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri ilçe genelinde Belediye Başkanı Şükrü Deviren’in talimatıyla yaptıkları denetim ve kontroller esnasında; Umurbey Mahallesi, Değirmen Yolu Mevkii’nde topladığı hurdayı ayrıştırarak çevreyi kirleten bir şahıs tespit etti.

GÜNCEL - 18-04-2024 09:44

Çevre Kirliliğine Karşı Gemlik'te Zabıtanın Etkin Mücadelesi

Çevreye attığı atıklar sebebiyle kötü görüntü ve çevre kirliliğine sebep olan şahsa atıkları toplatılarak kötü görüntünün ortadan kalkması sağlandı.

Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından ilçe genelinde denetimlerin devam edeceği, çevre kirliliğine müsaade edilmeyeceği ve cezai işlem uygulanacağı ifade edildi. 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Yumaklı kırsal yatırımlar için yeni destek paketini açıkladı

Bakan Yumaklı kırsal yatırımlar için yeni destek paketini açıkladı

03-06-2026 - GÜNCEL

Gazeteci ve televizyon programcısı Reha Muhtar hayatını kaybetti

Gazeteci ve televizyon programcısı Reha Muhtar hayatını kaybetti

03-06-2026 - GÜNCEL